Wednesday, April 17, 2013

WELCOME~~~




Asalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua..

Selamat datang ke blog laila-beauty-spa. Beauty Spa yang menawarkan pelbagai jenis rawatan dan terapi kesihatan untuk anda2 semua dan yg paling best, spa ini khas utk wanita sahaja!

Salam perkenalan dan salam pantai timur dari saya, LAILA. Bisnes Laila-Beauty-Spa ini telah dijalankan sejak dari tahun 2007 lagi, dan sekarang masuk tahun ke-6! Alhamdulilah dan syukur ke hidrat Ilahi hingga sekarang masih lagi menjalankan perniagaan ini sebaiknya dan punyai regular customer melebihi 500orang!

Anda diluar sana boleh datang dan cuba khidmat saya dan team saya untuk membantu anda cantik dan sehat luar dan dalam diri! In Shaa Allah, berkat ilmu dan kemahiran saya dan team saya, dapat bantu anda kekalkan kejelitaan dan keremajaan anda.

Anytime boleh call/sms utk sebarang pertanyaan mahupon temujanji

016 938 9040 / 09 631 2600
Laila Beauty Spa
Durian Burong Kuala Terengganu  

No comments:

Post a Comment