Saturday, January 18, 2014

SALAM PERKENALAN@@@

Salam kenal buat semua 

Terima kasih kerana melayari page Laila Beautycare. LAILA BEAUTY CARE (LBC) merupakan Salun Panel (Terengganu) bagi produk kecantikan dan kesihatan dari Dr.Azimuth Bioherbal. Disini, LBC menawarkan servis-servis terbaik khas daripada pakar Dr Azimuth seperti Terapi Facial Soft Laser, Facial Vit-C Infusion, Terapi Pelangsingan, Rawatan Resdung dan Terapi Rambut Ayurveda-Laser. Juga membekalkan rangkaian produk daripada Dr.Azimuth Formula untuk kesihatan dan kecantikan. Selain daripada itu LBC juga menyediakan rawatan-rawatan badan yang lain seperti lulur, body bleaching, mandian aromaterapi, medi & pedicure dan lain2 lagi.

LBC juga menjalankan bisnes jualan produk secara online sejak 2007. Pelbagai produk kesihatan dan kecantikan turut ditawarkan. Jadi anda tidak perlu ragu-ragu dengan kredibiliti yang ada pada LBC. LBC sudah mempunyai lebih 400 pembeli diseluruh Malaysia! Penghantaran PASTI ke depan pintu rumah anda!

Untuk maklumat lanjut/membuat temujanji sila kunjungi LAILA BEAUTY CARE, Durian Burung (Besebelahan dengan Restoren Basir)

"Kepakaran saya adalah dengan membantu anda mendapatkan kulit wajah yang sihat,cantik dan mulus tanpa sebarang komplikasi. Izinkan saya memberi komitmen 150% perhatian terhadap masalah kulit wajah anda yang kusam dan tak bermaya."

Salam syg, salam comel,
LAILA 016 938 9040

FB: https://www.facebook.com/LailaBeautyCare

No comments:

Post a Comment