Friday, September 13, 2013

BODY BLEACHING (pencerahan badan)

BODY BLEACHING (pemutihan badan)

Pelunturan kulit dan bulu roma adalah cara yang sangat mudah bagi mereka yang bimbang tentang bulu roma yang gelap atau kulit badan yang gelap. Proses pelunturan kulit adalah sangat popular untuk merawat kulit dan bulu roma yang tidak diingini pada seluruh badan tanpa mencukurnya.

Jenis bulu roma yang sesuai untuk proses bleaching.
Proses pelunturan adalah yang terbaik untuk bulu roma yang gelap dan nipis. Bulu roma yang tebal dan panjang tidak sesuai untuk pelunturan kerana kesan yang sangat ketara akan terlihat selepas pelunturan. Proses bleaching ini adalah yang amat sesuai untuk nada kulit sederhana dan cerah (kulit orang asia).

Di Laila BeautyCare,kami menggunakan produk pencerahan kulit (kaedah pelunturan) pada badan yang diyakini selamat tanpa sebarang kesan sampingan pada kulit.

Kesan pencerahan kulit yang serta merta (boleh dilihat seawal 20 minit selepas proses bleaching).

Bleaching boleh dilumur ke seluruh badan ataupun diletakkan di bahagian-bahagian badan tertentu yang dikehendaki ( bahagian yang kehitaman seperti ketiak, dua siku, lutut, peha atau bahagian-bahagian yang berlipat).

KESAN PENGGUNAAN:
1. Kulit menjadi lebih cerah (boleh dilihat selepas pertama kali pakai)
2. Bulu roma menjadi warna perang seolah-olah tidak kelihatan
*Anda pasti berpuas hati sekiranya anda inginkan kulit yang putih dan tidak kelihatan bulu roma pada badan.
*Tidak sesuai untuk kulit yg sensitif
* Jika ingin digunakan pada muka, pastikan kulit wajah anda adalah tidak sensitif. Jika kulit wajah anda sensitif dilarang guna pada wajah untuk elakkan iritasi kulit.
*Disarankan penggunaan setiap sebulan sekali @ paling kerap 2 minggu sekali. (Dilarang guna kurang dari 2 minggu sekali)




HARGA RAWATAN RM80
OFFER TERBAIK LAILA BEAUTYCARE.

PAKEJ DUO : BLEACHING DAN MANDIAN AROMATERAPI KINI HANYA RM109 SAHAJA!!

JIMAT HINGGA RM40!

SMS/CALL/PM 016 938 9040 / 09-631 2600

1 comment: