Wednesday, September 4, 2013

RAWATAN JERAWAT/JERAGAT/KULIT ROSAK

MUKA BERJERAWAT? MUKA BERJERAGAT? PUNYA PARUT JERAWAT? KULIT ROSAK AKIBAT SALAH GUNA PRODUK? PENYELESAIANNYA DENGAN..

JOM KENALI TERAPI SOFT LASER 890nm DR. AZIMUTH



IANYA MEMBANTU,
1. Mengatasi masalah jeragat, jerawat batu, parut dan kerosakan kulit disebabkan oleh bahan kimia kosmetik

2. Kajian terbaru Dr Azimuth menunjukkan bahawa kegunaan Soft Laser 890nm sangat mujarab dan berkesan untuk mengatasi masalah kulit terutama jeragat, jerawat batu, kulit berparut dan kerosakan kulit yang disebabkan oleh produk berasaskan kimia.

3. Kaedah ini akan memberi kesan yang optima pada jangka panjang untuk memulihkan kulit supaya bersih berseri dan tegang. Asas sainti k rawatan kulit Soft Laser Dr Azimuth adalah seperti
berikut :

a. Kesan Biostimulasi : Pancaran laser akan menyebabkan stimulasi
di peringkat selular yang akan meningkatkan kitaran darah di semua lapisan kulit. Ini akan meningkatkan penyerapan nutrien seperti Vitamin C dan lain-lain produk penjagaan kulit Dr Azimuth. Dengan cara ini semua kulit yang rosak akan dapat diperbaharui dengan tisu kulit baru yang halus, lembut dan cantik. Biostimulasi laser juga akan mengseimbangkan pengeluaran melanin untuk mengseimbangkan kulit untuk menghapuskan jeragat (pigmentasi yang tidak seimbang)

b. Anti-edema : Stimulasi laser Dr Azimuth juga akan mengawal tekanan osmotik di peringkat tisu selular untuk mengurangkan kesan-kesan bengkak kerana air berlebihan di kulit di peringkat selular.

c. Anti in amasi : Pancaran laser juga dapat meningkatkan fungsi sistem limpatik untuk mengurangkan radang kulit.

d. Melegakan kesakitan : Pancaran laser di titik akupuntur di muka dapat menghilangkan sakit seperti migrain dan juga stimulasi semua organ dibadan untuk kesihatan secara holistik.

TAWARAN TERBAIK SEPTEMBER! PAKEJ 3sesi RAWATAN (2sesi FACIAL VITAMIN-C & 1sesi TERAPI SOFT LASER) KINI HANYA RM315 SAHAJA! TUNGGU....ADA LAGI! PERCUMA 1sesi FOOT DETOXIFICATION untuk nyahtaksin dalam badan. Total penjimatan hingga RM68!

SMS/WHATAPPS untuk maklumat lanjut dan temujanji.
016 938 9040 / 09 631 2600

No comments:

Post a Comment